Zakładając bloga wypadałoby poświęcić jedną zakładkę na skromne przedstawienie mojej osoby, ażebyście chociaż mniej więcej mieli świadomość tego, kto do Was przemawia z drugiej strony komputera. Tak więc to jest właśnie to miejsce, w którym dowiadujecie się kilku podstawowych informacji na mój temat.

    Mam na imię Dominika. Osobiście nie jestem zwolenniczką tego imienia, ale jak matula chciała, tak też się stało i teraz muszę z tym żyć. Ktoś kiedyś nadał mi przezwisko Dosia i utrzymuje się ono aż do teraz - do tego stopnia, że często tak się właśnie przedstawiam nowo poznanym osobom i jestem bardzo wdzięczna, gdy w ten sposób się do mnie zwracają.
    Mam 21 lat, mieszkałam w Olsztynie (Warmińsko-Mazurskie), gdzie studiowałam Pedagogikę Specjalną na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Aktualnie przenoszę się do Warszawy na Akademię Pedagogiki Specjalnej.
    Teraz chyba nastał moment, w którym powinnam powiedzieć coś w stylu "Jestem...", ale za pewne jak większości Was, przychodzi mi to z wielkim trudem, dlatego nie liczcie na wylewne wywody na ten temat. Właściwie to nie liczcie na żadne wywody z tym związane.


    Jednakże! Z chęcią opowiem Wam krótko o tym co lubię i co sprawia mi największą radość. Mam nadzieję, że znajdzie się kilku miłośników/zapaleńców mojego pokroju i z przyjemnością będziemy mogli sobie porozmawiać.
    Ujmę to w trzech prostych, czytelnych faktach:
    1. Książki. Uwielbiam czytać książki, wgłębiać się w stworzone przez autorów światy, identyfikować się z bohaterami, zżywać się z nimi, śmiać się, płakać, lamentować. Książki, książki, książki.
    2. Pisanie. Kolejna czynność, która ma dla mnie znaczenie. Pierwsze wymysły zaczęłam tworzyć w wieku 12 lat i tak to się ciągnie, raz lepiej, raz gorzej, ale za każdym razem wkładam w to wiele serca i nie wydaje mi się, abym kiedykolwiek miała przestać. 
    3. Seriale/filmy. Jestem totalnie uzależniona od oglądania seriali czy filmów. Na ten temat chyba nie trzeba zbyt dużo mówić. Tyle śmiechu i tyle wylanych łez, które towarzyszą mi już przez tyle lat i prawdopodobnie będą towarzyszyć przez wiele kolejnych. 
    Oczywiście, jest wiele innych rzeczy, które sprawiają mi przyjemność: spędzanie czasu z przyjaciółmi, słuchanie muzyki i inne podobne sprawy, które towarzyszą życiu młodej dziewczyny, a o których chyba nie muszę mówić.

    Rozgadałam się, rozpisałam, pozanudzałam, teraz zapraszam do przeskoczenia na stronę główną, gdzie znajdziecie wszystkie posty. Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłam Wam moją osobę i nie wystraszyłam Was tym biadoleniem.
    Buziaki,
    Dosia xx. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DOMI READS , Blogger